SJ inför 'personliga biljetter', dvs att man måste ha legitimation på sig varje gång man ska resa tåg. En enkel fråga: Hade det inte vara enklare att bara skippa auktionssystemet på biljettpriser helt och hållet? Varför ska man behöva hosta upp hundratals kronor extra, bara för man inte förbereder sina resor flera veckor i förväg?
Nyhetslänkar: 1, 2, 3, 4
Pingst i valet
-
Citat”
*Kristen kampanj vill sätta prägel på valetNiklas Piensoho, föreståndare
för Filadelfia Stockholm: Vi ska finnas med i valbruset med en annan röst, ...
29 minutes ago





No comments:
Post a Comment